Pieces Of Me

An insight into my rock and roll world. piece by piece. Photobucket
My name is Nurfarhain Nabila binti Mohd Yasin. Hello there ;)

lendu oh lendu

akhirnya dah smpai juga aku di bumi lendu. hm. barang semua dah siap unpack. bilik semua dah kemas, thnx to pka and jemi sebab dorg smpai awal. pka smpai jumaat malam and jemi sampai sabtu pagi. disebabkan pka sampai awal, dia telah mencuri katil kesayangan aku. dia kata siapa cepat dia dapat. siotttt. =_=.  geram je hati aku. tapi bersabar jela. takkan sebab katil pun nak bergaduh kan? so aku amik katil irene. haha. sbb irene smpai paling lambat. aku apa lagi kan, curi jela katil die. nasib baik die tak bising. hehe. hmm. kami semua pun dah berjaya daftar kolej tanpa sebarang masalah. alhamdullillah. ha! kesian bilik sebelah ohh. 1 bilik tak dapat kolej. sebab dorg tak buat clearence masa akhir sem lepas. so dorg dah buat rayuan. so hopefully dapat la. kesian plak aku tengok dorg. so buat sementara ni dua org dari bilik sebelah, syira and yasmin, tumpang bilik kteorg sementara  menunggu keputusan rayuan. besempit sikit la buat masa sekarang. takpelah, kawan pun kan. tak kisah la. kecoh la sikit bilik ni bila dah ada tetamu. tapi kan, tanpa dorg pun kteorg berempat ni mmg kecoh. haha. hurm so esok dah start kelas. jadual sem ni agak FUCK sikit. isnin kelas start pukul 8.30 pagi berbanding last sem pukul 4.30 petang. and hari jumaat kelas habis pukul 6 ptg berbanding last sem pukul 1 ptg. fuck fuck fuck. susah la nak balik kl mcm ni. kalau balik pun kejap je. sial laaaaa.

0 comments:

Post a Comment