Pieces Of Me

An insight into my rock and roll world. piece by piece. Photobucket
My name is Nurfarhain Nabila binti Mohd Yasin. Hello there ;)

terima kasih kawan

kau la permaisuri dekat tempat ni. kau la yang betul. kau la yang hebat. kau la yang baik. orang lain je yang kena fikir perasaan kau, kau tak payah fikir perasaan orang lain. kau je yang boleh terasa hati dengan orang lain, orang lain tak boleh terasa hati dengan kau. kelakuan kau la yang paling sopan dan sempurna. kau sorang la yang boleh maki orang dengan kata kata kesat ikut suka hati kau. kau la yang boleh kutuk orang lain kalau diorang ada salah walau sekecil debu. kau kau kau.

terima kasih la kawan. selama ni aku banyak bersabar melihat kerenah kau yang tak semuanya betul tu. jangan fikir sebab aku diam, kau perfect dekat sini. aku mmg suka diamkan aje. tak macam kau, tak puas hati sikit, bising bagaikan ada gempa bumi yang berlaku. semua nak complain. aku sendiri pernah annoyed dengan perangai kau, tapi aku still nak jaga hati kau. sebab kita KAWAN. itu je yang aku fikir. tapi kau, tak puas hati dengan aku, cakap nak sindir sindir. nak maki maki. weh, cakap dengan member sendiri kot. kau ingat sikit, aku pernah ke buat macam tu dekat kau? kwan2 dekat sini pernah ke buat macam tu dekat kau? seingat aku la kan. tak pernah okay. tapi kalau kau marah, tak ingat dah nak jaga tutur kata kau yang bagaikan mawar berduri tu? susah ke nak cakap elok2? kau ingat aku akan dengar, or takut dengan kau kalau kau berbahasa mcm tu dengan aku? luaran nampak sopan, seperti gadis melayu terakhir. tapi, adakah apa yang kau buat, cara kau berbahasa dengan orang tu mencerminkan imej luaran kau tu? kau fikir la sendiri wahai kawan.

aku tak pernah berkira dengan kawan2 aku dekat sini. termasuk kau. kau tahu daripada last sem lagi aku mmg tidur tak tutup lampu. last sem tak pula kau bising. mula mula ye la, then kau okay je. 4 bulan macam tu, baru sekarang kau nak bersuara? lepas tu kau sendiri yang offer nak belikan aku lampu untuk aku pasang time giliran kau nak tutup lampu. LET ME REPEAT THIS STATEMENT. KAU YANG OFFER NAK BELI. aku okay je. aku setuju je. so asal kau nak marah marah aku sekarang?

sebelum ni kawan lagi seorang dah kena maki hamun dengan kau atas sebab yang sama. aku sendiri terkejut dengan cara kau marah dia hari tu. agak2 la sikit. fikir la, kata kata kau tu boleh mengguriskan hati orang tersebut. nak marah ada cara. orang tu pun diamkan je. padahal dia terkejut and terasa gila kot dengan cara kau. tapi kalau kau harap aku pun akan mendiamkan diri macam dia, sorry la. aku takkan. and lagi 1, yang aku pelik, seorang lagi rakan yang suka tidur tutup lampu takdelah bising2 n tak puas hati macam kau. kau je yang lebih lebih. sumpah aku tak faham dengan sikap kau. aku anggap kau kawan n juga sebagai adik beradik. kalau aku ada buat salah sekalipun, kau tak boleh tegur secara baik ke? ke kau memang dah biasa bersikap macam tu. maki hamun orang ikut suka hati kau kalau kau marah or tak suka dengan orang tu. kau tanya la diri sendiri. muhasabah la diri sendiri. kita semua akan hidup sebumbung lama lagi. kalau kau ada masalah suatu hari nanti , kawan kawan kau yang maki hamun ni lah yang akan berada disamping kau, dan tolong kau. kau tak boleh fikir ke semua tu? hurm

akhir sekali, terima kasih la kawan, sebab buat aku menangis seketika sebab terlampau sedih dengan sikap kau.





:(
kbyebye.

0 comments:

Post a Comment