Pieces Of Me

An insight into my rock and roll world. piece by piece. Photobucket
My name is Nurfarhain Nabila binti Mohd Yasin. Hello there ;)

KAU BUAT AKU GILAKAN KAU

weh dengar sini nur syafiq bin yunus, asal kau buat aku macam ni ha? kau telah buat aku gila tahu tak? gilakan kau. understand? hish, aku tak tahan la macam ni. aku bangun pagi je, nampak muka kau, pergi mana mana je nampak muka kau, dengar lagu teringat dekat kau, time makan nampak muka kau lagi, sebelum tidur terbayang kau ada sebelah aku, semuanya kau kau kau je. hish, aku tak faham la mcm mana aku boleh jadi macam ni. sampai aku tak boleh nak focus dekat exam aku tahu tak? semua salah kau. apa yang kau dah buat dekat aku sampai aku susah nak lupakan kau dan sentiasa rindukan kau pun aku tak tahu. aku geram laaa. aku harap kau rasa benda yang sama. kalau tak memang tak adil la kan. kau memang jahat sebab dah curi hati aku. jangan berani tinggalkan aku. kau dah janji kan. yang penting, aku nak kau tahu yang kau dah buat aku gilakan kau. dan aku dah ketagih dengan kau. aduiii...teruk laaaa macam ni. tolong lah aku.  :)


 aku sayang kau la wolfie.
kau milik aku.
ada faham?
muah! <3

0 comments:

Post a Comment