Pieces Of Me

An insight into my rock and roll world. piece by piece. Photobucket
My name is Nurfarhain Nabila binti Mohd Yasin. Hello there ;)

menyambut Dato VC ke uitm Bandaraya Melaka.

semalam merupakan hari yang sangat meletihkan. pelajar2 masscomm part2 diwajibkan untuk pergi ke uitm bandaraya melaka untuk menyambut kedatangan dato VC ke kampus mereka. pelik kan? kami yang takde kena mengena dgn kampus bandaraya, kena pergi sana untuk memeriahkan suasana. why us? oh, yeah. sebab kami gempak kan? kami memang golongan yang boleh menggamatkan suasana tuuuu. kan kan? pentadbir uitm mmg tak boleh hidup tanpa pelajar masscomm ni. hehe. bukan nak bangga, tapi dah mmg kebenaran. :) so smpai sana dalam pukul 11 lebih nak dekat pukul 12. tgok2 event start pukul 2. adoyai. so kteorang pun lepak lepak lah dulu. n bersarapan. bila dah start. apa lagi. gamat lah suasana KBM tu dengan jeritan dan pekikan masscommers yang membanjiri parking lot. kami yang digelar tentera merah, beratur di sepanjang jalan di hadapan KBM, bersorak tanpa henti sampai anak tekak pun dah tak boleh nak berfungsi dgn betul. hanya untuk Dato VC ye. finally bila dato dh smpai, maka bergegar lah bumi KBM tersebut. dramatik sgt aku ni. haha. aku sempat bersalaman dengan dato. excited terlebih aku ni. padahal berlakon je sbb ikot keadaan sekeliling. lepas dah selesai menyambut ketibaan dato, kami dilepaskan untuk bergerak sendiri smpai pukul 4. cisss. datang hanya untuk memeriahkan suasana? haih, takpelah. untuk masscomm dan tak lupa juga untuk attendance (haha) kami sanggup. haha. so aku dan classmates pergi lah jalan2. smbil2 tu, apa lagi, bergambar la kan. camera aku la yang menjadi mangsa. untung la aku. tapi takpe, bukannya selalu. lagipun best gila hangout dgn classmates aku semalam. kteorg pergi jalan kaki smpai dekat kwasan yg ada river cruise tu. sebelum balik ke KBM semula, kteorg singgah kedai makan tepi sungai dulu untuk minum minum smbil tunggu hujan reda. bila dah smpai KBM, kteorg kena stay lagi untuk say bye bye kpd dato VC. in the end, dalam pukul 6 lebih, kami semua pun bertolak balik uitm lendu. conclusion: penat sangat!

































okay buhbye.
































0 comments:

Post a Comment